Zorg ervoor dat u dit herhaalt

Een smeekbede om met een specifiek persoon te trouwen op Laylat al-Qadr

In de tijden dat gebeden op die gezegende nacht worden verhoord, is het belangrijk, en dit is zodat God je zal schenken wat je wenst en je komende dagen beter zal maken dan de voorgaande. Het huwelijk brengt stabiliteit voor een persoon als hij een partner die van hem houdt, bang voor hem is en om hem geeft. Als dat niet het geval is, zal het leven slecht en smakeloos zijn.


Op Laylat al-Qadr wordt een smeekbede geschreven om met een specifieke persoon te trouwen


Een smeekbede om met een specifiek persoon te trouwen op Laylat al-Qadr

Sinds het begin van de maand Ramadan begint ieder mens te wachten op de komst van Laylat Al-Qadr, wat een van de oneven genummerde nachten is in de laatste tien nachten ervan. Dit is te danken aan de grote deugd ervan en het antwoord om er doorheen te bidden. Daarom moeten we er op de beste manier aanbidding in verrichten en iedereen moet bidden voor wat hij wil.

Stabiliteit wordt een van de belangrijkste dingen waar ieder mens naar zoekt, en als je stabiliteit in het huwelijk vindt, verdient het de voorkeur om tijdens de Nacht van het Lot een gebed te herhalen om met een specifieke persoon te trouwen, zodat God je daarmee zal zegenen als dat het geval is. is goed voor je, omdat de smeekbede het lot verandert, en als je erop aandringt, verandert je toestand van kwaad in goed. Deze smeekbeden zijn als volgt:

  • O Heer, schenk mij een huwelijk met… en maak van hem een ​​goede echtgenoot die God vreest. O God, maak van hem een ​​religieuze man die mij zal helpen uw plichten uit te voeren en ernaar zal streven om u te behagen, O Meest Barmhartige, O Meest Barmhartige.

  • Oh God, als dat de Nacht van het Lot is, schenk mij dan het recht om te trouwen… en schenk hem mijn liefde en schenk mij zijn liefde en de liefde om uw eervolle gezicht te ontmoeten. O God, schenk mij de liefde om U te gehoorzamen en de angst om U ongehoorzaam te zijn en mij geliefd te maken in zijn hart en mij goede nakomelingen van hem te schenken. O God, maak mij een goede vrouw voor hem en schenk mij nabijheid in deze wereld en het hiernamaals.

  • O Heer, ik vraag U op die gezegende nacht om mij het recht te verlenen om te trouwen… O Heer, als dat de Nacht van het Lot is, vergeef mij en verrijk mij met uw toestemming van uw verboden dingen.

  • O Heer, ik vraag U in de Nacht van het Lot om mij te laten trouwen met… en van hem een ​​goede echtgenoot voor mij te maken, uit angst dat ik in ongehoorzaamheid en zonde zal vervallen.

  • Oh God, bescherm mij met uw ogen die nooit slapen en zorg ervoor dat een goede echtgenoot voor mij bang voor u is.

  • O Heer, ik vraag U bij elke naam van U om mij een huwelijk te schenken dat dichtbij zal zijn… O Heer, hecht mijn hart niet aan wat niet van mij is. O Heer, maak mij een van de gelovigen die de aanbidding in stand houdt. en gehoorzaamheid, en maak… een gehoorzame echtgenoot zoals U tevreden over mij bent, O Heer der Werelden.

  • Oh God, maak het gemakkelijk, maak het niet moeilijk, en bescherm mij tegen de kwelling van het hiernamaals. Oh God, maak mijn ogen blij met goede nakomelingen van…, en schenk mij zijn liefde en om naast hem te zijn.

  • O God, als hij… de beste echtgenoot voor mij is, schrijf hem dan voor mij op, O Heer der Werelden, en maak hem mij waardig, en als hij slecht voor mij is, schenk mij dan iets beters dan hij. in mijn religie, deze wereld en het hiernamaals.

Mis het ook niet: een volledige schriftelijke smeekbede voor Laylat al-Qadr


Een smeekbede om het huwelijk op Laylat al-Qadr te vergemakkelijken


Als je een aantal belangrijke daden van aanbidding wilt verrichten op Laylat al-Qadr, dan moet je de smeekbede herhalen: “O God, laat mij Laylat al-Qadr bereiken en mij bevrijden van het hellevuur daarin. Dit is zodat jij dat kunt doen.” voer daarin de nachtgebeden uit en bid zo dat de kans groter is dat het gebed om met een specifieke persoon te trouwen voor die gezegende nacht verhoord wordt. Je moet er altijd op vertrouwen dat God kiest wat het beste voor je is, dus herhaal het volgende:

O Heer, versterk mijn kuisheid en verlicht mijn zaken. O Heer, ik ben voldoende met Uw toestemming voor wat verboden is en met Uw genade voor iedereen behalve U. O Heer, U kunt het en ik kan het niet, en U weet het en Ik weet niet dat U, glorie zij U, de Allerhoogste, de Kenner bent van het ongeziene.

Oh God, ik vraag U om mijn zaken gemakkelijk voor mij te maken en mij een huwelijk te gunnen. Ik vraag U niet om gemoedsrust en een gebrek aan zorgen en zorgen. Oh God, houd zorgen en verdriet van mij weg.

O Heer, O U die opstaat, wees en schenk mij een goede echtgenoot die mijn ogen zal plezieren, want ik ben bang dat ik U ongehoorzaam zal zijn of tekort zal schieten in het aanbidden van U.

Oh God, ik vraag U om mij een gezegende echtgenoot te geven met goede bedoelingen en een goed hart. Oh God, ik vraag U om mijn hart te troosten in deze wereld en het hiernamaals en mij een gelukkig leven te schenken, een grote beloning, een goed leven. huwelijk en een gelukkige dood.

Oh God, vergeet mijn eenzaamheid, verlicht mijn nood en schenk mij een goede echtgenoot die mijn metgezel zal zijn in deze wereld en het hiernamaals. Oh God, O Beantwoorder van gebeden, los mijn complexen op en stel mijn pracht veilig.

O God, die gehoor geeft aan de behoeftigen, als iemand u aanroept, kan ik me tot hem wenden. Als ik me niet tot u wend, vraag ik u om mij een goede echtgenoot te geven.

Mis het ook niet: Verschilt Laylat al-Qadr in verschillende landen?

Voorwaarden voor het beantwoorden van gebeden

O God, schenk ons ​​het paradijs

Naast uw eervolle Profeet, mijn God, als u alleen medelijden hebt met de gehoorzamen, dan met de ongehoorzamen, en als u alleen degenen accepteert die goed doen, dan met de nalatigen. Oh God, compenseer mij voor alles waar ik van hield maar dat ik verloor Mijn ziel was blij met hem en hij ging. Ik geloofde hem en hij loog. Ik vertrouwde hem en hij verraadde. Oh God, leid me niet van U af en breng me dichter bij U. Mijn Heer, U vernedert mij vóór iemand anders O God, als de omstandigheden op een dag krap zijn, breid ze dan uit met uw genade. O Heer, ik vertrouw u mijn gebeden toe, dus geef mij er goed nieuws over, zonder enige macht of kracht van mijn kant. Redenen voor het beantwoorden van gebeden over Laylat al-Qadr

De beste smeekbeden voor Laylat al-Qadr worden beantwoordDe beste smeekbeden voor Laylat al-Qadr worden beantwoord

  • De smekeling moet zijn smeekbede alleen aan God wijden, glorie zij Hem.

  • De smekeling moet veel goede daden doen en goede daden die hem een ​​excuus voor God zullen geven om zijn smeekbede te beantwoorden.

  • Dichter bij de Almachtige God komen door vrijwillige daden van aanbidding, het eren van je ouders, aalmoezen en andere daden van aanbidding.

  • De aanvrager moet de responstijden onderzoeken en hiervan profiteren.

  • De prediker moet een goed vertrouwen hebben in de Almachtige God en niet overhaast antwoorden.

Het is de moeite waard om op te merken dat een van de rampen voor een moslim is dat hij zijn nobele Heer aanroept en niet op hem reageert, dus begint hij de smeekbede te herhalen en erop aan te dringen, en de tijdsperiode kan lang zijn en hij ziet geen spoor van een antwoord, en van hieruit vindt Satan zijn grote kans om tegen de gelovige te beginnen te fluisteren en te proberen hem te distantiëren van het pad van God en ervoor te zorgen dat hij bezwaar maakt tegen zijn heerschappij en misbruik.


Er is een gebed geschreven voor Laylat al-Qadr om het huwelijk te bespoedigen


Een smeekbede om met een specifiek persoon te trouwen op Laylat al-QadrEen smeekbede om met een specifiek persoon te trouwen op Laylat al-Qadr

God heeft de mens geschapen met een overhaast verlangen om de dingen die hij verlangt onmiddellijk te bereiken, maar je moet weten dat de Almachtige God altijd het beste kiest, dus we moeten bidden en de zaak in de handen van de Schepper overlaten, en als je wilt trouwen, Herhaal dan de volgende gebeden:

  • Oh God, schenk mij een huwelijk met iemand die geparfumeerd is met het water van de wassing, die U vreest, die Uw Boek uit zijn hoofd leert en die de Sunnah van Uw Profeet volgt. O God, schenk mij een echtgenoot die medelevend is met mijn zwakheid. die mij beschermt, die mijn verdriet vreest, en die de gebrokenheid van mijn hart herstelt.

  • O Heer, als dat de Nacht van het Lot is, schenk mij dan een goede vrouw. Als hij naar haar kijkt, zal ze mij een plezier doen, en als ik haar beveel, gehoorzaamt ze mij, en als ik haar zweer, is ze ongehoorzaam. O Heer, laat haar mij beschermen als ik bij haar afwezig ben, en bescherm mezelf, mijn geld en mijn familie.

  • O God, schenk mij wat toelaatbaar en overvloedig is: zegeningen, gerechtigheid en welwillendheid. O God, haast mij om met iemand te trouwen die mij zal beschermen en mij kuis zal houden.

  • Oh God, trouw met mij met iemand van wie ik hou en schenk ons ​​een fortuin.

  • O God, schenk mij, van de fortuinen en goede dingen van deze wereld, een goede echtgenoot met wie mijn ogen tevreden zullen zijn en mijn ziel gerustgesteld zal worden.

Mis ook niet: 7 correcte tekens van Laylat al-Qadr met afbeeldingen


Tijden voor het beantwoorden van gebeden over Laylat al-Qadr


Laylat al-Qadr geniet een grote gunst bij de Almachtige God, aangezien het de nacht is waarop de Heilige Koran werd geopenbaard, en het smeken daarvoor wordt beschouwd als een van de daden van aanbidding die iedere persoon zorgvuldig moet uitvoeren, zodat zijn zaken goed verlopen. in deze wereld zal worden vergemakkelijkt en zijn omstandigheden zullen worden aangepast.

Als tussen de smeekbeden een smeekbede zit met betrekking tot het huwelijk met een specifieke persoon waarmee je wilt dat God je zegent, moet je ervoor zorgen dat dit op specifieke tijden van de dag gebeurt, aangezien de hele nacht gezegend wordt, maar wees voorzichtig om onderdanig te zijn. , waarbij u uw hart en intentie onthoudt wanneer u smeekbeden doet, zodat enkele tekenen in uw leven erop wijzen dat uw gebeden zullen worden verhoord, en de tijden zijn als volgt:

Het Laylat al-Qadr-gebed is geschreven voor succes

Gebed voor de Nacht van het Lot O God, wij vragen U om onze gedachtenis op te heffen en onze last te verlichten

En zuiver onze harten, bescherm onze kuisheid en vergeef ons onze zonden, en we vragen U om de hoogste niveaus van het Paradijs.

O God, wij vragen U om het goede waarvan Uw dienaar en Boodschapper, onze Meester Mohammed, moge Gods gebeden en vrede zij met hem, U hebben gevraagd, en wij zoeken Uw hulp bij het kwaad waarvan Uw dienaar en Boodschapper, onze Meester Mohammed Moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zocht toevlucht bij U.

O God, zorg ervoor dat het goed met ons afloopt, en maak de gevolgen van onze zaken goed, O Meest Barmhartige van de Genadevolle, O Meest Genereus.

Speciale smeekbede voor Laylat al-QadrSpeciale smeekbede voor Laylat al-Qadr

Regering en geheimen van Laylat al-Qadr

De smekeling moet een aantal dingen onthouden en er goed over nadenken als de smeekbede wordt uitgesteld, waaronder de volgende:

Laylat al-Qadr-gebed voor het huwelijkLaylat al-Qadr-gebed voor het huwelijk

Dat

Vertraagde beantwoording van gebeden vanwege calamiteiten

Op dezelfde manier vereist de snelheid van reageren op verdrukking, en beproefd worden met goedheid dankbaarheid, en beproefd worden met kwaad vereist geduld, en daarom moet een persoon niet wanhopen aan Gods barmhartigheid en zich niet vervelen met herhaalde smeekbeden. wordt aanbeden met geduld en smeekbede, en dit vereist vertrouwen en grote zekerheid in de Almachtige God, en een hoge en goede mening over hem.

Een van de regels over het uitstellen van smeekbeden is dat de moslim zich moet herinneren dat God de eigenaar van het eigendom is, in wiens hand de hele zaak ligt, en dat hij daarom absolute discretionaire bevoegdheid heeft om te geven en achter te houden, en daarom moet hij tevreden zijn met wat hij kan doen. voor hem heeft uitgedeeld.

De Almachtige God heeft grote wijsheid. Hij geeft alleen voor wijsheid en houdt niets achter, behalve voor wijsheid die alleen Hij kent. Soms ziet iemand dat als een duidelijk voordeel voor hem, ook al is het in werkelijkheid slecht voor hem en doet hij dat niet. weet het. Daarom wordt het antwoord uitgesteld of verhinderd. Het is het hoogste belang voor hem.

De smekeling moet genieten van lange gebeden, smeekbeden en onderwerping aan de Almachtige God. Hoe langer het antwoord wordt uitgesteld, hoe langer het gebed zal duren en de nabijheid tot God zal toenemen. Als het antwoord wordt bespoedigd, zullen dit plezier en deze vrucht misschien verloren gaan .

Door de smeekbede uit te stellen na het voltooien van de niveaus van dienstbaarheid, zal de reactie meer worden uitgesteld, des te meer zal de dienaar zichzelf versterken in zijn Heer, de Meest Barmhartige, en wachten op verlichting, en zijn nederlaag en vernedering bekendmaken aan de macht van de hemelen en de hemel. Hij zal ook graag tegen Satan vechten en wegblijven van het begaan van zonden en overtredingen die zijn reactie in de weg staan. Met andere woorden: hoe duidelijker dat is, hoe meer de reactie wordt uitgesteld. Smeekbede maakt de dienaar meer toegewijd en dichter bij de Almachtige God.