Iemand voelt zich gelukkig als de Schepper hem eert met iets waar hij al jaren naar verlangt en waar hij al jaren op wacht. In feite moet het individu van tijd tot tijd zijn berouw hernieuwen totdat zijn toestand verbetert en de problemen die hem in de weg staan en de verleidingen die hem ervan weerhouden vooruitgang te boeken, worden uit zijn leven verwijderd. Het is de plicht van elke moslim die succes zoekt. Zeg in deze wereld en het hiernamaals de smeekbede om aanvaarding, die als volgt luidt:

Een smeekbede om onderdanigheid en acceptatie onder mensen

“O Meest Barmhartige, O Barmhartige, O Ali, O Groot, O God, ik vraag U om een ​​liefde waarmee ik tevreden kan zijn in deze wereld, O God, laat mij uw hele schepping liefhebben, O God, laat mij behoren tot degenen die worden geaccepteerd, o Heer der werelden.

  • O God, maak mijn hart verlicht met kennis en geloof en plant de zoetheid van spraak in mijn tong. O God, maak mij geaccepteerd onder de werelden, want U bent de Machtige die tot niets in staat is op aarde of in de hemel.

  • Oh God, onderwerp uw schepping aan mij zoals u de zee aan Mozes onderwierp, en wees een helper voor mij in gehoorzaamheid, en wend de influisteringen van Satan van mij af. Oh God, maak mijn tong vol van uw herinnering en mijn hart gerustgesteld door vertrouwen.

  • Oh God, maak mijn stappen gezegend en maak mezelf vrij van zorgen en verdriet. Oh God, ik vraag U om acceptatie tussen de werelden. Oh Heer, zorg ervoor dat ik niemand uit uw schepping nodig heb.

  • O Heer, schenk mij het grootste deel van het geluk en de overvloedige voorziening. O God, maak mij geaccepteerd onder mijn broeders, mijn vrienden en al mijn geliefden. O God, verheerlijk mij niet door mijn vijanden en maak mij niet één van de moedeloze.

Een gebed om harten te versterken

Een gebed om harten te versterken

Het is een van de dingen waar ieder mens naar verlangt, zonder uitzondering. Mensen zijn van nature sociaal, hebben een hekel aan eenzaamheid en isolement, en willen graag samenleven onder de mensen. Hij moet hun liefde, acceptatie en waardering voor hem voelen.

Sociale relaties zijn een essentieel onderdeel van het leven van ieder mens. Ze verdiepen zijn identiteit, vergroten zijn zelfvertrouwen en laten hem het belang voelen van zijn aanwezigheid in dit leven. Het winnen van de liefde van mensen kan echter soms moeilijk zijn, vooral omdat elke persoon heeft zijn eigen karakter, meningen en cultuur die verschillen van anderen.

O God, u die in dingen uitblonk en acceptatie noemde in de Koran, maak mij aanvaardbaar in de ogen van uw schepping. O God, verlicht mij.

Met lichtjes zodat jong en oud versteld zullen staan.

O God, kleed mij met eerbied en liefde met wat U maar wilt, hoe U maar wilt, en op de manier die U wilt. O God, plant licht in mijn ogen.

Niemand die naar mij kijkt, verlaat mij. O God, plant de zoetheid van de tong op mijn tong, zodat niets van wat ik zeg mij zal vermoeien. O God, U bent de sterke, dus maak mij sterk met liefde. O God, onderwerp jouw creatie aan mij terwijl jij jouw universum onderwierp aan jouw creatie.

Een gebed voor acceptatie en liefde tussen mensen

Om gelukkig te kunnen leven in dit leven, moet hij genieten van de liefde van de mensen om hem heen. Daarom komt hij dichter bij de Heer der Werelden en richt hij zich tot Hem met een aantal deugdzame smeekbeden, waaronder woorden van zegeningen om om de liefde te vragen. van anderen voor hem, en om al zijn persoonlijke, wereldse en buitenwereldse zaken te benutten en zijn wensen en verlangens te vervullen. God zij blij met hen, dat zij zich niet schamen om voor de kleinste dingen tot God te bidden.

Mijn God, ter wille van Yasin en de Wijze Koran, en ter wille van Taha en de Grote Koran, O Hij die in staat is tegemoet te komen aan de behoeften van degenen die erom vragen

O Hij die weet wat er in het geweten leeft, O Hij die de noodlijdenden verlicht, O Hij die de noodlijdenden verlicht, O Hij die barmhartig is tegenover de grote oude man, O Hij die voor het kleine kind zorgt, O Hij die het niet nodig heeft Verklaring, zegen Mohammed en de familie van Mohammed en werp mijn liefde in de harten van heel Uw schepping.

Een smeekbede om prestige, aanvaarding en onderdanigheid van de schepping

Behoefte

Een smeekbede om aanvaarding en onderwerping van de schepping

Er zijn enkele voorwaarden en etiquettes om het aanvaardbaar te maken voor de Heer, de Almachtige, en één daarvan is dat de moslim zijn Schepper aanroept met een oprechte intentie en een nederig hart, waarbij hij de grootsheid van de Ene, de Almachtige, voelt, terwijl hij nederigheid toont. en behoefte aan Hem, de Almachtige.

Volhardend zijn in het smeken en het antwoord niet overhaasten, een goed vertrouwen hebben in God dat Hij het zal beantwoorden, overtredingen in het smeken vermijden, naast het eten, kleden en drinken van goed voedsel, wegblijven van verboden dingen in al zijn vormen en uitingen, en andere voorwaarden voor smeekbeden.

In de naam van God, de Meest Barmhartige, de Meest Barmhartige, en in Hem zoeken we hulp. O God, er zijn geen cycli in de hemel en geen diepten op aarde.

Er zijn geen bladeren in de bomen, noch bewegingen in de lichamen, noch momenten in de ogen, noch gevaren in de zielen, noch druppels in de zeeën, behalve dat ze je kennen, en je getuigen hebt, en je betekenaars hebt, en goden. en de goden zijn verbijsterd door jou en door jouw heerschappij, want met de kracht waarmee jij de bewoners van de hemel en de aarde hebt onderworpen, heeft Hij aan mij de harten van de schepselen onderworpen en het hart van die en die, zoon van Hij is machtig over alle dingen en een antwoord waardig.

Het gebed van liefde en onderdanigheid wordt verhoord

De smeekbede om liefde en onderwerping wordt verhoord, en het is een van de krachtigste smeekbeden waartoe iemand zijn toevlucht kan nemen om harten te onderwerpen en de liefde van mensen te verwerven. De persoon die deze smeekbede bidt, moet een goed persoon zijn die altijd op zoek is naar liefde en onderwerping. het geluk van anderen, en wees een vriend voor iedereen, die hen vriendelijk behandelt, respecteert en hulp biedt, en Hij stelt het vervullen van zijn plicht niet uit om hun liefde te winnen.

O God, met uw genade die zich uitstrekt tot alle schepselen, heb medelijden met mijn hart en breng mij mijn geliefde die-en-zo, zoon van die-en-zo.

O God, ik vraag U om mijn naam te redden door mijn geliefde die-en-die, zoon van die-en-zo, te brengen, O God, plant liefde, genegenheid en alles wat goed voor mij is in zijn hart, o Heer, Je bent tot alles in staat.

Ik vraag u, met uw macht over alles, om mijn gebeden te beantwoorden en mijn geliefde mee te brengen en mij zijn liefde te schenken

Oh God, schenk ons ​​zijn liefde. Oh God, liefde is een zegen, dus ik vraag U om steun door het liefhebben van die en die, de zoon van die en die. Oh God, maak hem mijn echtgenoot en mijn aandeel in deze wereld en het hiernamaals. O God, maak hem mijn minnaar en mijn helper in het leven en de moeilijkheden ervan, O Meest Barmhartige van de Genadevolle.

Een smeekbede om de harten van mensen met liefde te versterken

Het gebed van liefde, acceptatie en respect is bewezen

Smeekbeden zijn een van de beste daden van aanbidding en de grootste van nabijheid, en het is een belangrijk middel om aan de behoeften van een persoon te voldoen. De omstandigheden van mensen variëren van smeekbeden. Er zijn mensen die bidden voor een lang leven en gezondheid, er zijn mensen die bidden voor gemoedsrust, er zijn mensen die bidden voor overvloedig voedsel, en anderen bidden voor acceptatie en liefde onder de mensen. Dit is een van de smeekbeden. Prijzenswaardig, waardoor de eigenaar de goede eigenschappen bezit die hem in staat stellen de liefde van anderen te verwerven.

O God, die de zwakken onderwerpt aan de sterken, de djinn onderwerpt aan onze profeet Salomo, en vogels en ijzer onderwerpt aan onze profeet David.

En de kracht van vuur is voor onze profeet Abraham. O God, die de kracht is van de rechtopstaande bergen, de kracht van harde harten, en de kracht van ongehoorzame dienaren, onderwerp mij aan de soldaten van de aarde en de engelen van de hemel. en elk hart waartoe ik opdracht heb gegeven. Onderwerp mij aan uw goede dienaren om mij heen, en houd het kwaad van wat ik heb geschapen en het kwaad van elke afgunstiger weg als hij afgunstig is.

Er is een gebed voor liefde tussen mensen geschreven

Schriftelijk gebed van liefde

Het is een van de smeekbeden die een grote impact heeft op het vergroten van de liefde tussen mensen. Wanneer de Almachtige Heer het aanvaardt, onderwerpt Hij de harten van anderen aan een persoon en verzoent hij hem met hen. Deze smeekbede bevat de sterkste betekenissen en woorden waarin de dienaar vraagt ​​zijn Schepper naar Zijn grote milddadigheid en enorme vrijgevigheid.

Het toevlucht nemen tot en smeken tot God troost de harten, brengt rust en geruststelling, verandert het lot, neemt alle levensproblemen weg, verwijdert ellende en verlengt de vriendschap tussen mensen. De Almachtige God stelt niemand teleur die Hem aanroept, noch wijst Hij iemand af die Hem erom vraagt.

O God, ik vraag U om mij geliefd te maken bij heel Uw schepping en bij de hele mensheid, O Genereuze

O God, maak mij geliefd in mijn huis, op mijn werk en overal, o Meest Genereus.

O God, ik vraag U alstublieft, en als resultaat van uw barmhartigheid, om liefde voor mij in de harten van mensen te planten

Oh God, plant mijn liefde in de harten van mensen, o Generous One.

Het gebed om te benuttenHet gebed om te benutten

Gebed om acceptatie voor een specifiek persoon

Er is niets groter dan het verspreiden van liefde onder iedereen. Onze ware islamitische religie is een religie van liefde, genegenheid en vrede. Als iemand geliefd wil worden onder de mensen, moet hij ze respecteren, waarderen en op dezelfde manier behandelen. “De manier waarop en de manier waarop hij behandeld wil worden. Hij moet ze helpen, zich zorgen maken over hun problemen en proberen er oplossingen voor te vinden. Hij luistert goed naar ze en heeft een positieve geest en een optimistische kijk.”

Hij moet ook vermijden voortdurend te klagen en te mopperen in het bijzijn van mensen, en hen complimenten te geven en hen af ​​en toe geschenken te geven, waarbij hij er rekening mee moet houden dat hij zich niet op de fouten van anderen concentreert en hen voortdurend bekritiseert, aangezien ieder mens zijn eigen kwaliteiten en meningen heeft die moeten worden gerespecteerd. gerespecteerd en geaccepteerd zoals ze zijn.

“O Genereus, O Groot, O Machtig van de hemelen en de aarde, O Wiens genade alle dingen omvat, ik vraag U bij Uw naam dat

Als je ervoor bidt, zul je antwoorden: O Meest Barmhartige, O Meest Barmhartige.

Oh God, breng mij mijn geliefde zus-en-zo zoon van zus-en-zo of zo-en-zo dochter van zus-en-zo, Oh God, werp mijn liefde op haar, Oh God, zorg ervoor dat ze van mij houdt, O Genadevolle.

O God, ik vraag u om van haar en haar familie te houden, of van hem en zijn familie te houden, o genereus, o geweldig.

Lees ook

De waarheid over het bestaan ​​van de smeekbede om mensen in bedwang te houden

Een smeekbede om glorie, aanvaarding en versoepeling van de zaken

Naast

Gebeden voor acceptatie, liefde en onderdanigheid

Een persoon moet ernaar streven de harten van de mensen om hem heen te winnen met zijn deugdzame moraal, goede eigenschappen, oprechte bedoelingen en een liefdevol hart dat geen haat jegens anderen koestert.

En om er altijd naar te streven goede daden en goede daden te verrichten, hoe klein ook, zodat de Heer der Werelden ze van ons allemaal kan accepteren, onze zaken kan vergemakkelijken en ons kan leiden naar wat goed en juist voor ons is.

Mijn Heer, open tussen mij en mijn deel, mijn levensonderhoud, mijn geluk, gemoedsrust, leiding en geruststelling van mijn hart met de waarheid, en U bent de beste.

Veroveraars, O Bezitter van majesteit en eer, eer mij, O Bezitter van solide kracht. O God, ik vraag u om mij te combineren met mijn vreugde, geluk en succes, net zoals u uw namen en uw eigenschappen combineerde, O Bekwame. Jij bent tot alles in staat, Almachtig.

Het gebed om te benuttenHet gebed om te benutten

Een smeekbede om onderdanigheid en beantwoorde levensonderhoud

Smeekbede is gehoorzaamheid aan de Heer der Werelden en naleving van Zijn geboden, en een moslim moet te allen tijde een smeekbede aan zijn Heer richten, want de Almachtige houdt van de volhardende dienaar die het niet moe wordt om tot Hem te smeken.

Het wordt beschouwd

Een gebed om aanvaarding en steun

Het is een van de smeekbeden waar veel mensen naar zoeken, aangezien liefde en acceptatie een menselijke eis is die iedereen probeert te bereiken en te verkrijgen. Daarom hebben we voor u, via onze website Saudi24.news, de mooiste smeekbeden en oprechte gebeden verzameld. woorden die een moslim kan herhalen, namelijk de volgende:

O God, in U zoek ik hulp en op U vertrouw ik. O God, maak mijn moeilijkheden gemakkelijk voor mij, maak de ontberingen gemakkelijk voor mij en schenk mij goedheid.

Het is allemaal meer dan ik vraag en keer al het kwaad van mij af – Heer, open mijn borst voor mij – en maak mijn zaken gemakkelijk voor mij, o Genereuze.

Oh God, maak het goede voor mij gemakkelijk, waar ik ook ben en waar ik ook ga. Oh God, maak levensonderhoud en veroveringen voor mij beschikbaar

Maak op elk moment en elk uur elk moeilijk ding gemakkelijk voor mij, maak elk moeilijk ding gemakkelijk voor mij en bescherm mij.

O God, ik bid tot U, en U bent de Altijd Levende, de Altijd Bestaande, en U bent de Meest Barmhartige, de Meest Barmhartige, dus beantwoord mijn gebeden, O God

En zorg ervoor dat ik geliefd en geaccepteerd word. Je bent in staat om te doen wat je wilt.’

Een smeekbede om de harten van mensen met liefde te versterken

Een persoon vindt in smeekbede een medicijn voor zichzelf en voedsel voor zijn ziel. Het is het krachtige wapen waarmee hij alle problemen en zorgen van het leven overwint. Het is de hulp van een hulpeloze en zwakke persoon met een sterke en capabele persoon die dat niet kan. verslagen worden door wat dan ook op aarde of in de hemel.

Zoals de Almachtige God zei:

(En wanneer Mijn dienaren je naar Mij vragen, dan ben Ik dichtbij. Ik beantwoord de oproep van de smekeling wanneer hij Mij aanroept.)

We moeten ons in elke grote en kleine zaak tot God wenden, de handpalmen van smeekbeden naar Hem opheffen en Hem aanroepen met de meest oprechte smeekbeden en smeekbeden die uit het hart komen.

O God, breng mij samen met de hele schepping, net zoals U mij samenbracht met Adam en Eva.

Net zoals je vrede hebt gesloten tussen Mozes en de berg Sinaï, en net zoals je vrede hebt gesloten tussen onze Meester Mohammed, moge God hem zegenen en vrede schenken, en zijn familie, moge God tevreden met hen zijn, en zijn natie, moge God genade hebben op hen.

O God, U die in dingen uitblonk en acceptatie noemde in de Koran, maak mij aanvaardbaar in de ogen van Uw schepping.

Oh God, verlicht mij met licht zodat jong en oud versteld zullen staan.

Gebed voor het aanvaarden van een baan

Iemand zoekt een rechtmatig bestaan ​​en verlangt naar een passende baan die meerdere voordelen biedt die zijn dromen en verlangens vervullen.

Gebed voor het aanvaarden van een baan


Om zijn verlangen en verlangen te verwezenlijken.

Geprezen zij God, die alles vernederde voor Zijn grootheid. Geprezen zij God, die alles vernederde voor Zijn glorie. Geprezen zij God, die alles aan Zijn macht onderwierp. Alle lof zij God, die elk grijs haar aan Zijn macht onderwierp.

O God, ik vraag U om mij uit de schatten van Uw goedheid te geven wat mij zal verrijken, zodat ik er niemand anders mee nodig heb, en om mij te helpen U te gehoorzamen en Uw recht op U te vervullen, O de Veroorzaker van redenen, O Opener van deuren, O Hoorder van stemmen, O Beantwoorder van smeekbeden, O Rechter van behoeften, bescherm mij met Uw toestemming tegen wat U verboden is, en maak mij rijk door Uw genade van anderen dan U.

Het volledige verzoek tot aanvaarding is schriftelijk

O God, ik vraag U bij de Troon en zijn grootheid, bij de Troon en zijn breedte, bij de Weegschaal en zijn lichtheid, bij de Pen en bij zijn snelheid, bij het Tablet en bij zijn breedte, bij het Pad en bij zijn nauwkeurigheid , door Gabriël en zijn openbaring, door Michael en door zijn betrouwbaarheid, door Israfil en door zijn adem, door Israël en door zijn greep, door Ridwan en door zijn paradijs, door Malik en door zijn schepselen. En Adam en zijn berouw, Sheet en zijn prestige, Idris en zijn verhevenheid, Saleh en zijn vrouwtjeskameel

En Noach en zijn ark, en Hood en zijn nakomelingen, en Abraham en zijn bijvrouw, en Jozef en zijn nood, en Jakob en zijn verdriet, en Shuaib en zijn profetie, en Aäron en zijn verwoesting, en Mozes en zijn tekenen, en David en zijn zitten, en Salomo en zijn wijsheid, en Daniël en zijn koninkrijk, en Al-Khudair en zijn reis, en Jezus. En zijn prestige, en Yunus en zijn roeping, en Zacharias en zijn kuisheid, en Job en zijn rampspoed, en Lot en zijn angst, en onze meester Mohammed, moge God hem zegenen en hem vrede schenken, en zijn voorspraak, en Ali en zijn moed, en Al-Hasan en zijn moordenaars.

De smeekbede van onderdanigheid en de vervulling van wat nodig is

O God, O Allervriendelijkste, U bent degene die het geheim van liefde en genegenheid in de harten van de mensen van geheimen heeft gelegd, en U bent de Machtige die

ik heb voltooid

De zielen van degenen die het licht van het licht zoeken, en zij werden gemanifesteerd door de glorie en het licht dat op de zielen rust, dus werden ze tussen de geesten getrokken. O God, ik vraag u om het geheim van uw liefde en om de stroom van uw liefde in de harten van uw profeten en heiligen, en om mijn genegenheid en liefde te ontvangen in de harten van uw dienaren en hen aan mij te onderwerpen, o God, net zoals u openbaring op het hart van uw profeet Mohammed werpt, o God , onderwerp mij de spiritualiteit van deze naam dat jij, Hij heeft macht over alle dingen en jij doet wat Hij wil.

Smeekbeden en verzen van liefde in de Koran

Er zijn veel verzen over liefde in de Heilige Koran, die door de Heer der Werelden, Glorie zij aan Hem, zijn geschapen om Zijn dienaren duidelijk te maken dat liefde niet een van de verboden dingen is, maar eerder dat het bestaat in onze ware islamitische religie, en onder deze verzen bevinden zich de volgende:

Soera Taha:

“En Ik heb je liefde van Mij geschonken, en dat je in Mijn ogen behandeld moet worden, wanneer je zuster gaat en zegt: ‘Zal ik je doorverwijzen naar iemand die voor hem zal zorgen?’ Toen brachten Wij je terug naar je moeder , zodat haar ogen getroost mogen worden en dat zij niet mag lijden. Hij was verdrietig en jij hebt iemand vermoord, dus Wij hebben je van het verdriet gered en je met beproevingen op de proef gesteld.

Surat Al-Imran:

“Zeg: 'Als je van God houdt, volg mij dan. God zal van je houden en je zonden vergeven. God is vergevingsgezind en barmhartig.'”

Soera Yusuf:

“Hij heeft er uit liefde naar verlangd. Wij zien het inderdaad als een duidelijke dwaling. Dus als je vastbesloten bent, stel dan je vertrouwen op God. God houdt inderdaad van degenen die hun vertrouwen stellen.”

Soera:

“Hij houdt van hen en zij houden van Hem, nederig tegenover de gelovigen en machtig tegenover de ongelovigen.”

Soera S:

“Hij zei: 'Inderdaad, ik hield meer van het goede dan van de gedachtenis aan mijn Heer totdat ik verborgen werd door de sluier. Ze gaven het aan mij terug', en hij begon zijn nek en benen af ​​te vegen.”

Surat Al-Imran:

“Voor de mensheid is de liefde voor verlangens versierd, zoals vrouwen en kinderen, en opgehesen hopen goud en zilver, en goed gefokte paarden, en vee, en gewassen. Dat is genieten. “Het leven van deze wereld, en met God is het beste rendement.”