Een van de grootste zegeningen die God aan Zijn dienaren heeft geschonken, is dat Hij hen bedekt met Zijn prachtige bedekking. De Almachtige Heer beschermt en houdt van verborgenheid en bescherming. Leer meer over de smeekbeden om verborgen te blijven voor schandalen. De dienaar, ondanks de kracht van zijn geloof , heeft Zijn dekking, de Allerhoogste, het meest nodig, en dat komt omdat hij zwak en gehaast geschapen is, overweldigd door de natuur en erdoor verleid. Verlangens en achteloosheid overweldigen hem, dus vervalt hij in ongehoorzaamheid en zonde, of deze zonde nu klein of groot.

Gebed om bescherming beantwoord

Gebed om bescherming

O God, U verdient meer een man, u verdient meer een dienaar, u steunt degenen die zoeken meer, u bent medelevender dan een koning, u bent genereuzer dan degenen die gevraagd worden, en u bent genereus in het geven.

Jij bent de koning, je hebt geen partner en het individu gaat niet verloren. Alles gaat verloren, behalve je gezicht. Je zult niet gehoorzaamd worden behalve met jouw toestemming, en je zult niet ongehoorzaam zijn behalve met je medeweten. Je wordt gehoorzaamd en je “Je bent dankbaar en je bent ongehoorzaam en je bent vergeven. Je bent de dichtstbijzijnde martelaar en de dichtstbijzijnde beschermer. Je hebt de grenzen geblokkeerd, de spie vastgenomen, de sporen opgeschreven en gekopieerd. Toekomstige tijden, harten staan ​​voor je open.”

Het geheim ligt voor U open: wat toegestaan ​​is, is wat u toelaatbaar hebt gemaakt, wat verboden is, is wat u verboden hebt, religie is wat u in de wet hebt vastgelegd, en de zaak is wat u hebt verordend. De schepping is uw schepping en de dienaar is uw dienaar. U bent God, de Meest Barmhartige, de Meest Barmhartige.

Ik vraag u, bij het licht van uw gezicht waarmee de hemel en de aarde schijnen, ieder recht is van u, en bij het recht van degenen die u vragen, om mij 's avonds te accepteren en mij met uw genade tegen de hel te beschermen .

Redenen om Gods bescherming te winnen

Voordat we leren over het verhoorde gebed om bescherming, moeten we de belangrijkste redenen noemen die leiden tot het verkrijgen van Gods bescherming, die als volgt kunnen worden genoemd:

Gebeden om dekkingGebeden om dekking

Een moslim moet zijn moslimbroeder beschermen, als beloning voor hetzelfde soort werk.

Wie een moslim ook in deze wereld bedekt, God zal hem dekken op de Dag der Opstanding.

Een deel van het verdoezelen van een moslim is het verdoezelen van de fouten van zijn broer, wat betekent dat hij niet lelijk overkomt op mensen.

Het is ook een geheim dat een vrouw een andere vrouw niet haar echtgenoot mag noemen.

Het niet volgen van de fouten van moslims. Wie de fouten van mensen volgt, God zal zijn fouten opsporen en hem ontmaskeren terwijl hij in zijn huis is, zoals de Profeet, de Uitverkorene, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei.

Liefdadigheid is een dekmantel in deze wereld en het hiernamaals

Een goed vertrouwen hebben in de Almachtige God

En wanhoop niet aan Zijn barmhartigheid, want het is goed voor de dienaar om goede gedachten te hebben over zijn genereuze Heer

Er wordt aangenomen dat hij hem zal beschermen in deze wereld en het hiernamaals

Zoals de Heer zei in de Heilige Hadith

“Ik ben zoals mijn dienaar van mij denkt. Als het goed is, dan is het goed, en als het slecht is, dan is het slecht.

Geen immorele dingen uitroepen

Het is niet toegestaan ​​om immoraliteit onder gelovigen te verspreiden

Dienovereenkomstig de persoon die nieuws over zonden verspreidt

Iedereen die er door hem in valt, zal een grote last en zonde overkomen

Zelfs als hij die zonde niet heeft begaan.

Redenen om Gods bescherming te winnen

Gebed om beschermingGebed om bescherming

De bedekking van de moslim wanneer hij hem wast, zoals de Heilige Profeet zei in zijn nobele hadith: “Wie een dode persoon wast, zal hem bedekken, God zal hem bedekken tegen zonden.” En wie hem ook omhult, God zal hem met sandelhout bedekken.”

Vergeving vragen en het aantal daden van aanbidding en goede daden verhogen, samen met het hernieuwen van berouw jegens de Almachtige God.

Het vervullen van Gods recht op geld, aangezien dit een van de belangrijkste redenen is om Gods bescherming in deze wereld en het hiernamaals te verwerven.

Onderdruk woede en woede, zoals de Boodschapper zei in zijn nobele hadith: “En wie zijn woede bedwingt, God zal zijn geslachtsdelen bedekken.”

Blik

De geheimen van het stel worden niet onthuld.

Oprechtheid en het vermijden van hypocrisie.

De beste smeekbeden voor dekking

O God, u bent waardiger dan een man, en waardiger dan een dienaar

En steun wie maar wil, en wees vriendelijk voor hem die koning is, en wees genereus voor hem die vraagt, en genereus voor wie geeft. Jij bent de koning, je hebt geen partner, en het individu gaat niet verloren. Alles gaat verloren, behalve je gezicht. Je zult niet gehoorzaamd worden tenzij met jouw toestemming, en je zult niet ongehoorzaam zijn behalve met je medeweten. Je wordt gehoorzaamd en bent dankbaar, en je bent ongehoorzaam. Dus vergeef je, de dichtstbijzijnde martelaar en de kleinste beschermer. Je blokkeerde de grenzen, pakte de spie vast, schreef de sporen op en schafte de deadlines af. Het is aan jou om harten te openen, en het geheim ligt voor je open. Het wettige is wat je wettig hebt gemaakt, het verboden is wat je hebt verboden, de religie is wat u in de wet hebt vastgelegd, en de zaak is wat u hebt verordend. De schepping is uw schepping en de dienaar. Uw dienaar, U bent God, de Meest Barmhartige en de Meest Barmhartige. Ik vraag U, bij het licht van Uw gezicht waarmee de hemel en aarde schijnen. Elk recht is het Uwe, en het recht van degenen die U vragen, om mij 's avonds te accepteren en mij door Uw genade tegen de hel te beschermen.

O God, ik zoek mijn toevlucht bij U tegen de rampen der rampspoed

En de verschrikkingen van grote tegenspoed, dus bereid mijn Heer mij voor op de strijd van tegenslag, bescherm mij tegen de macht van tegenspoed, red mij van de verrassingen van wraak, behoed mij voor het verdwijnen van zegeningen en voor het uitglijden van de voet, en plaats mij, o God, mijn Heer, in de bescherming van Uw glorie en de bescherming van Uw bescherming tegen plotselinge cirkels en de behandeling van calamiteiten. O God, mijn Heer, en het land van verdrukking, vernietig het dus, en de bergen van het kwaad, dus vernietig ze, en de ellende van de eeuwigheid, dus onthul ze, en de obstakels van zaken, dus verwijder ze. En leid mij naar de bron van veiligheid, en draag mij op de bergen van waardigheid, en begeleid mij om struikelen te voorkomen “En bedek mij met de sluier van mijn schaamte. Mijn Heer heeft uw zegeningen op mij gevonden, uw ellende geopenbaard, en uw rampen kwijtgescholden, en alle lasten van uw kwelling van mij afgeworpen, en de pijnlijke bestraffing van u van mij afgewend.” en bescherm mij tegen de rampen van de eeuwigheid, en red mij van de ergste gevolgen van zaken, en behoed mij voor alles wat verboden is, en verwijder de zuiverheid van de kwelling uit mijn bevel, en verlam zijn hand tot op zekere hoogte. zijn de glorieuze Heer, de schepper en effectieve hersteller van wat Hij wil.

Gebeden om dekkingGebeden om dekking

Het concept van dekking en zijn typen

Voordat we de smeekbeden om verhulling leren kennen, moeten we eerst even stilstaan ​​bij het concept van verhulling. Verbergen kan worden gedefinieerd als het niet onthullen of tonen van de fouten van anderen, en de Heer der Werelden, de Majestueuze en Allerhoogste, houdt van verhulling. degene die Zijn dienaren deze kostbare zegen schenkt in deze wereld en het hiernamaals, en hier herinneren we ons de hadith van de nobele Profeet, waarin hij zei: De Edele Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn: “God verbergt mijn leven, dus als Als een van jullie zich wast, laat hem zich bedekken”, zoals hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei.

Wie een moslim ook toedekt, God zal hem in deze wereld en het hiernamaals bedekken, en wie hem ook van zijn nood verlost, de Almachtige God zal hem van zijn leed verlossen op de Dag der Opstanding.”

Deze hadith moedigt de moslim aan om zijn broeder te beschermen, hem te helpen zijn behoeften te vervullen en hem van zijn lijden te verlossen. Als een persoon dat doet om God te behagen, zal de Almachtige God hem compenseren in het Hiernamaals, hem bedekken op de Dag der Opstanding, en verlos hem van de nood van het Hiernamaals.

Misschien is de nood van het Hiernamaals veel ernstiger dan de nood van deze wereld, aangezien elke goede daad die een persoon in dit leven van deze wereld doet zijn vruchten zal plukken in het Hiernamaals.

Er zijn veel soorten cover-ups, waaronder het bedekken van de geslachtsdelen, en daarom moeten zowel mannen als vrouwen zichzelf bedekken. Een van de zeer belangrijke en noodzakelijke dingen in dit opzicht is dat vrouwen zichzelf niet laten zien en zich moeten houden aan de bescheidenheid en kuisheid dat de Almachtige God hen heeft opgedragen te doen.

Een van de soorten bedekking waar iedere moslim zich ook aan moet houden is dat een persoon zichzelf bedekt wanneer hij de wassing uitvoert en ook wanneer hij zijn behoefte doet. Een andere vorm van bedekking is het bedekken van de geheimen van de man en zijn vrouw.

Het zal behandelen wat een moslim aan liefdadigheid geeft, en hier herinneren we ons de hadith van de Profeet, de Uitverkorene, toen hij zei (

Geheime naastenliefde blust de toorn van de Heer

), dit is een aanvulling op het verdoezelen van slechte visies en andere vormen en soorten bedekking.

Zie ook:

Een gebed om verhulling en angst voor schandalen

Een gebed om bescherming tijdens de huwelijksnacht

O God, trouw met ons en verrijk ons ​​met uw toestemming van uw verboden dingen, O God, o Genereuze, O Heer van de Glorieuze Troon, heb medelijden met ons, O Meest Barmhartige van de Genadevolle.

Oh God, ik vraag u in uw alwetende naam dat u mijn toestand kent.

O God, schenk mij een goede man die mij zal beschermen en mijn oogappel zal zijn, en ik zal zijn oogappel voor hem zijn, o Heer.

O God, ontneem mij niet de omvang van uw genade, de alomvattendheid van uw welzijn en de overvloed van uw geven, en onthoud mij uw talenten niet vanwege mijn slechte daden, en beloon mij niet voor de lelijkheid van mijn werk.

Gebeden om bescherming tegen ongelukken

Oh God, ik vraag u om welzijn in deze wereld en het hiernamaals. Oh God, ik vraag u om vergeving en welzijn in mijn religie, mijn wereld, mijn familie en mijn geld.

O God, bescherm mij van vóór mij, van achter mij, van mijn rechterkant, van mijn linkerkant en van boven mij, en ik zoek toevlucht in Uw grootheid tegen aanvallen van onder mij.

Ik zoek mijn toevlucht tot de volmaakte woorden van God, tegen elke duivel en monster, en tegen elk kwaad oog.

Er is geen god dan God alleen, zonder partner. Aan Hem behoort de heerschappij, en aan Hem is lof, en Hij is tot alle dingen in staat. Zij zijn berouwvol, aanbidders, en alle lof zij onze Heer. God is trouw geweest aan de Zijne. belofte, en Hij heeft de overwinning aan Zijn dienaar gegeven, en Hij heeft alleen de partijen verslagen.

Een smeekbede om bescherming zal worden beantwoord, als God het wil

Gebed om beschermingGebed om bescherming

O God, ik zoek toevlucht bij U tegen de rampen van verdrukking en de verschrikkingen van grote rampen, dus bereid mij voor, mijn Heer, op de verplettering van tegenslag, bescherm mij tegen de macht van verdrukking, red mij van de verrassing van wraak, bewaak mij mij tegen het verdwijnen van zegeningen en tegen het wegglijden van het verleden, en plaats mij, o God, mijn Heer, in de bescherming van Uw eer en leven, Uw bescherming tegen plotselinge cirkels.

O God, mijn Heer, en het land van de ellende en de bergen van het kwaad, vernietig ze dus, en de nood van de tijd, verwijder ze dus, en de obstakels van zaken, verwijder ze dus en breng ons naar het bassin van veiligheid, en draag mij op de bergen van waardigheid, en begeleid mij om struikelblokken weg te nemen, en bedek ons ​​met de sluier van naaktheid die over mij heen gevonden wordt.

Mijn Heer, openbaar met Uw zegeningen Uw rampspoed, wend Uw rampspoed af, bescherm mij tegen al Uw kwelling, wend de pijnlijke bestraffing van Uw bestraffing af van de rampspoed van de eeuwigheid, red mij van de ergste gevolgen van de dingen, behoed mij voor alles wat verboden is, verwijder de zuiverheid van de kwelling uit mijn zaken en maak Zijn hand vrij voor de rest van mijn leven. U bent de Glorieuze Heer, de Schepper en Effectieve Hersteller van wat Hij verlangt.


Het gebed om bescherming voor meisjes zal worden verhoord, als God het wil


O God, bescherm ons boven de aarde, onder de aarde en op de Dag der Opstanding. O God, wij verbergen onze fouten door U, en door Uw dienaren te bevelen ons te bedekken is goed nieuws van vergeving. U zou hen niet in het huis van vernietiging hebben bedekt om vervolgens in het huis van de bestendigheid te worden ontmaskerd.

O God, bescherm anderen tegen onze tekortkomingen.

Moge Gods zegeningen en vrede met onze meester Mohammed zijn, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn. Oh God, ik vraag u om vergeving en welzijn in deze wereld en het hiernamaals.

Oh God, ik vraag U om vergeving en welzijn in mijn religie, mijn wereld, mijn familie en mijn geld.

O God, bescherm mij van vóór mij, van achter mij, van mijn rechterzijde, van mijn linkerzijde en van boven mij. Ik zoek mijn toevlucht tot Uw grootheid, zodat ik niet onder mij wordt vermoord.

Ik vraag u, met de heiligheid van alle perfecte woorden, om veiligheid, vergeving, welzijn en blijvend welzijn in deze wereld en het hiernamaals.

Heb medelijden met mij, O Meest Barmhartige van degenen die barmhartig zijn, en verwijder van mij het kwaad en het kwaad dat mij overkwam, en alles wat u wenst, en red mij met een prachtige redding.

O God, ik wacht op uw verlichting, en ik wacht op uw vriendelijkheid. Zegen Mohammed en de familie van Mohammed en wees aardig voor mij en laat mij niet voor een oogwenk of minder dan dat aan mezelf of aan iemand van Uw schepping over.

De deugd van het bidden om bescherming

De smeekbede om verhulling is opgenomen in de groep van smeekbeden die worden aanbevolen door de Almachtige God en noodzakelijk zijn voor ieder mens, man of vrouw, vanwege het grote belang van verhulling die door de ogen en ogen wordt waargenomen, namelijk verhulling en afstand tot elkaar. schandaal.

Er zijn veel hadiths gerapporteerd over de jas voor meisjes en mannen, boven en onder de grond, en op de dag van presentatie aan de Almachtige Heer op de Dag des Oordeels.

Dit toont het grote belang aan van bedekking, wat een van de grootste eisen is van mensen, vooral van vrouwen, die God nodig hebben om haar te bedekken en haar fouten niet aan anderen te laten zien terwijl ze haar huwelijk bespoedigt, aangezien het huwelijk een van de uitingen is van bedekking voor meisjes.

De belangrijkste voorwaarden voor dekking

Er zijn een aantal voorwaarden voor dekking, deze kunnen als volgt worden vermeld:

  • Het individu mag een getuigenis van de waarheid niet achterhouden als hem daarom wordt gevraagd.

  • Ieder mens mag verhulling niet gebruiken als middel om druk uit te oefenen op degene die het verborgen heeft gehouden en hem chanteert met als doel een specifieke zaak voor hem te bereiken, anders zal hij hem ontmaskeren en zijn verhulling onthullen, aangezien dit volledig wordt afgewezen.

  • Het individu moet verhulling gebruiken als middel om de situatie van de persoon die verborgen wordt te verbeteren, zodat hij het begaan van zonden en zondes kan vermijden. Als de verborgen persoon echter zulke soorten verboden zonden blijft begaan die God de Almachtige heeft verboden, dan mag niet verborgen blijven, omdat verbergen in dit geval schade voor hem zal veroorzaken en hem geen enkel aanzienlijk voordeel zal opleveren.

Gebeden om dekkingGebeden om dekking

Redenen die Gods bescherming bewerkstelligen

Er zijn een aantal redenen die de bescherming van God de Almachtige over Zijn dienaar verzekeren, en onder deze redenen zijn de volgende:

  • Naastenliefde, die het geloof in de harten versterkt en ziekten helpt behandelen, is een van de redenen om de tevredenheid van de Almachtige God te winnen.

  • Blijf uit de buurt van woede. Woede heeft veel huizen geruïneerd en vernietigd en veroorzaakt dat relaties en sociale banden zijn verbroken. Woede is kwaadaardig en een kwelling en komt van Satan.

  • Verberg je moslimbroeder Het is de plicht van iedere moslim om zijn broeder te verbergen en zijn geheimen aan niemand te onthullen.

  • Blijf uit de buurt van het volgen van de fouten en vergissingen van mensen, want dit is een van de gevaarlijke kwaden die tegenwoordig wijdverbreid zijn geworden.

  • Loyaliteit aan de Almachtige God, een goed vertrouwen in Hem hebben en hypocrisie vermijden.

  • Wegblijven van het begaan van zonden en overtredingen en daar niet op aandringen.

  • Toewijding aan het gebed, te allen tijde en onder alle omstandigheden.

  • De dode persoon bedekken tijdens het wassen.